Notes de premsa

Ecofira 2018

Nova participació  de la Ute zona 1 (Projecte Bionord) en Ecofira

Desembre, 2018

Un any més les empreses que formem l'UTE ZONA 1 ( Projecte Bionord ) Enusa, Fobesa Valorització i A2A Ambient hem estat presents com a expositors en la Fira Internacional de Solucions Mediambientals i l'Energia, *Ecofira 2018.

En aquest certamen que ha comptat amb 64 expositors va tindre, al llarg de les dues jornades i mitja de durada de la Fira, un perfil de visitant molt tècnic procedent tant de l'empresa privada com, en gran part, de representants de diferents Administracions  Públiques.

L'estand, que va despertar gran interés, es va conceptualitzar en un mapa-mural de les instal·lacions del projecte BIONORD. El mapa estava inspirat en la iconografia d'un pla de metre que comprén totes la poblacions, línies de recollida i instal·lacions de tractament que disposa, el projecte de gestió C1, en cada població i que dóna una idea precisa de la magnitud del projecte.

De les més de 300 visites, que rebem en l'estand, cal destacar la de Fran Quesada, Secretari Autonòmic de la Conselleria d'Agricultura, Medi Ambient i Canvi Climàtic, que va manifestar que el projecte de gestió implantat en  el C1 era  el més  complet de la Comunitat i ens va animar a continuar treballant per al ciutadà. També ens va visitar amb tot el seu equip Joan Piquer, Director General del Canvi Climàtic.

Com a resum de la Fira concloem que l'UTE ZONA 1 (Projecte Bionord ) pot fer gala de ser un referent i model de gestió de residus urbans, comunicació i conscienciació ambiental, no solament a la Comunitat Valenciana, sinó en altres llocs tant dins com fora d'Espanya.

Imagen visitas internacionales